Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Een relaxte trip op de vliegenzwam.

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mysticwarrior
  • Date de début Date de début

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17/8/07
Zo, heb zojuist lichtjes getript op vliegenzwammen die ik zelf heb geplukt. Ik had van 2 kleine vliegenzwammen met een doorsnede van 2 tot 4 cm, een thee gemaakt. De thee smaakte verschrikkelijk, maar met een kop koffie er naast was ie makkelijker weg te krijgen. Ik had eerlijk gezegt veel meer verwacht, ook al was de vliegenzwam afkomstig uit Nederland, misschien dat koffie een remmende werking heeft, of dat de dosis nog veel te laag was. Want het heeft hooguit maar 3 uurtjes geduurt, geen visuals op het zonlicht na, die even door de wolken kwam :D, verder heerlijk op bed gelegen met wat goa-trance :). En ik was heerlijk relaxt, maar ja ik had er overigens ook nog een joint bij gerookt ;)

Tot nu toe had ik nog niet echt een super fijne ervaring met paddo's gehad vanwege het wazige gevoel. Maar door dat ik deze keer (niet opzettelijk:D) licht heb getript, heb ik de gevoelens heel anders ervaren, gewoon veel vrolijker en acceptabeler :) En ik denk dat ik een volgende keer op paddo's een betere ervaring kan krijgen en zie dus deze korte trip als een heerlijke leer ervaring over paddo's :D

Ik heb hier nog 2 redelijk grootte hoeden van een amanita liggen, 2x zo groot als de 2 van vandaag en ik denk dat ik deze in November even goed ga uitproberen samen met m`n vriendin. Voor mij is trippen op amanita tot nu toe gewoon in èèn woord te omschijven, en dat is relaxt :)

Ik ben erg benieuwd naar andere mensen die ervaring hebben met amanita's van Nederlandse bodem? Graag de dosis er even bij noemen :)

Ik heb nog steeds geen ervaring met Vliegenzwam, maar ook eigenlijk nooit de tijd ervoor. Is er hier iemand die ervaring heeft met 1 gram Amanita Extract 10X van Smartlab? Ik heb daar namelijk een buisje van staan, en vraag me af hoe dat er in hakt als ik dat op een zondagochtend in zou nemen.

Cannabis bij Amanita is trouwens prima hoor, dat helpt tegen eventuele misselijkheid.

Ik heb nu achteraf meer het idee dat de amanita het effect van blowen tot een veel hoger niveau heeft gebracht. Ik ga vandaag nog effuh wat extra amanita's ophalen, heb een plek gevonden waar er genoeg zijn :) Misschien dat ik volgende maand een wat een wat hogere dosis ga uitproberen, ben toch erg nieuwsgierig naar de effecten met een hogere dosis. En omdat de thee die ik gisteren had gezet, veel te ranzig smaakte, ga ik de volgende keer toch maar over op het op eten van de amanita en slik het gewoon zo snel mogelijk door, ook al betekent dit een verminderd effect. Ja sorry, ik heb al ernstige moeite met groenten, laat staan paddo's :D Misschien een keertje met capsules proberen, ik heb is gehoord dat dat ook redelijk goed moet werken :)

Het is nog steeds een mysterie hoe je Amanita het beste kunt consumeren.

CaduceusMercurius a dit:
Het is nog steeds een mysterie hoe je Amanita het beste kunt consumeren.

Dat valt wel mee, algemeen bekend is het volgende:

1) Amanita moet worden gedroogd
2) Meermaals je eigen urine drinken na iname van de Amanita

;)

L&V

HC

Ja, maar er zijn ook partijen die beweren dat je ze vers moet/kunt eten, en dat je urine drinken niet nodig is. Maar misschien zijn Hawk en Venus van Soma Shamans wel de enigen die daar (hevig) bezwaar tegen maken. Hun geheime recepten kun je alleen krijgen door rechtstreeks hun boek of DVD te bestellen.

En hoe zit het met het oproken van amanita, zal dat ook nog een optie kunnen zijn?

Wat mij heel erg opvalt als je opzoek gaat naar informatie over de amanita, dat je ongelooflijk veel tegenstrijdigheden misinformatie tegenkomt.

Retour