Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

een beetje idiot/ paddo kwestie

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Tarzan
  • Date de début Date de début

Tarzan

Neurotransmetteur
Inscrit
15/10/07
als de verbod ga van kracht worden - hoe kan jullie dat de resistentie organiseeren, de name en de adressen gaan verzamelen aan de menshen dat willen sporen kweken?!

volgens mij is een slime maneuvre van de politie hier. sorry, maar dat is wat ik denk / paranoia! - als je een niewe wet hebt dat is beter dan wat hebben zij daar, goed: ik ga tekenen. want zo word een principielle kwestie en niet een undergrondse criminelle samenzweringen van de gekke mensen daar so in ... Amsterdam...

moeten jullie tenminste wachten om te weten wat voor legale status zal deze mensen hebben! en je moet - als je zoiets wil, anderen metoden gebruiken

en de laatste kwestie: de demonstratie is leuk maar met weinig resultate, wij zal "een by een" gefotografiierd worden by de geheime diensten en daarna mooi in de baasjes belanden... lekker bad trippen iedereen 2 jaaren... Ik kom uit rusland en ik ken alle techniken - of bijna

als je hier in nederland bent en het is demokratie - of bijna, - je moet met de regels van democratie vechten - of bijna. en ze zijn genoeg.

dus...

geluk en vriendschap voo iedereen! - of bijna

maar ik ben voor demonstratie. ik ziet goed uit in de fotos!

en ik stel voor dat ga wij in wit kommen met witte fietsen terug, PROVO is BACK!

de RECHT OM TE DROOMEN

dat wij ga aan mensen op straat leuke kadoutje, en hartje en op de hartje moet staan : EEN KLEINE DROOMTJE OOK VOOR JE

daarna moeten wij een boek publicieren met verhalen van de mensen en wij ga een declaratie voor democratie tekenen voor iedere mensch van iedere land:

DAT DE DROOM GA DOOR!

en verder moeten wij in vergadering bespreken, apopos, wij moeten een solidariteit met de PVDA declareren of andere partij, maak niet uit, een dat is tegen de verbod

wij ga vecten, what a hell

en apropos, wij ga publicieren de biografie van deze ministers, met verhalen van mensen dat hebben deze mensen gekend over de jaaren.

wij ga op de demonstratie heben ook een grote KIST met de DROOM in de kist. en verder de PERSONAKE DROOM zal de KROSS gelijk Jesus op de schouders dragen

en wij moeten vragen via een brief aan de mensen dat heben de literature Nobel price gewonnen om te solidareseeren met ons

en wij moeten ook an ambassies, mischiem aan... Mongolia of soiets vragen om een steun.

ik vindt ook belangrijk dat wij ga de totale solidariteit declareren met Cohen, met de burgermeester, je moet onthouden dat zonder de politici je kan niets winnen en je ga iets winnen als zij hebben ook iets te winnen.

live the PADDO! - je maintaindre! I shall Handhaven!

Als je in Nederland meeloopt met een demonstratie word je niet gefotografeerd door de geheime politie om vervolgens 2 jaar in de gevangenis te worden gezet.

Rusland is nog net iets anders, denk ik. :)

DevXavier a dit:
Als je in Nederland meeloopt met een demonstratie word je niet gefotografeerd door de geheime politie om vervolgens 2 jaar in de gevangenis te worden gezet.

Rusland is nog net iets anders, denk ik. :)

het probleem is neit dat je ga in de gevangenis belanden na de demonstratie. maar je word noch een keer erkenbaar, meer erkenbaar zoals met IP adress en allees.

peace...

Retour