Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

E Happy-Caps van azarius

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion metropolis
  • Date de début Date de début

metropolis

Neurotransmetteur
Inscrit
25/4/04
die heb ik gekocht, ik heb nu een doosje met 4 capsules. Omdat er verschillende stoffen in zitten heb ik geen idee wat het effekt is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Welke heb je?
Ik heb de space E en de trip E al geprobeerd. Die trip E voelde ik bijna nix van ondanks het feit dat ik ze allevier binnengesmeten had.
De space E had ik maar eentje binnen en die was wel lekker /forum/images/graemlins/laugh.gif

/forum/images/graemlins/blush.gif Nou ik heb er 1tje genomen hoor. Om 1115 moet het gaan werken, drie kwartier na inname, staat bij de beschrijving.

als je een oranje doosje hebt, heb je onze trip e genomen.. Heeft het gewerkt? /forum/images/graemlins/think.gif

als je een oranje doosje hebt, heb je onze trip e genomen.. Heeft het gewerkt? /forum/images/graemlins/think.gif
of het gewerkt heeft...

ik zat me de hele ochtend te vervelen dus ik probeerde die capsules maar, die ik nog had liggen, voor de 1e keer. heb me niet echt verveeld daarna (vanaf ca. anderhalf uur erna ofzo), beetje gecomputerd en muziekje geluisterd. Wel voelde ik me goed, niet direct intens gelukkig, maar licht tevreden, ik had geen zin om te klagen dat ik eigenlijk niks nuttigs deed, maar: ik weet niet zeker of dat door die capsule kwam of niet!!

het effect was (althans, bij mij, 1 capsule) absoluut niet te vergelijken met paddo's en de naam 'trip' ervoor vind ik dan ook niet helemaal juist, een beetje misleidend, want bij een trip stel ik me zoals bij paddo's voor.

waar je zegt dat het 'trip e' is ben ik er niet zeker van. het is een fel oranje doosje met 'Happy Caps(R)' erop, er staat geen 'trip' ofzo op. /forum/images/graemlins/confused.gif maar ergens hierboven staat de link naar de info pagina van azarius ervan dus, die is het.

anyway, misschien werkt het intensiever als je bv. aan het feesten bent, maar het had weinig effect bij mij, en ik zou liever die 10 euro per 4 capsules aan bv. paddo's uitgeven.

het is zeker de trip e, de gevoeligheid ervan hangt erg van de persoon af.. als je iets meer 'trip' wilt hebben, dan is de space-e ook wel een aanradertje

oki /forum/images/graemlins/thumbup.gif

nog een vraagje, ik ben bezig een verslag te schrijven van een trip (op jullie psilo's /forum/images/graemlins/cool.gif )
is het nuttig om die op het forum te posten?

ben heel blij met jullie paddo's, misschien koop ik binnenkort zelfs een growkit of een sporenpakket
/forum/images/graemlins/think.gif

Nuttig is het natuurlijk altijd. Misschien help je er andere gebruikers mee die nog twijfelen over het gebruiken van de paddos. Je kan ook op de website een review posten

Ja! We zijn dol op tripverslagen van 4 A4tjes. Je kunt het ook naar mij mailen [email:bvs6zt1i][email protected][/email:bvs6zt1i] dan zorg ik dat het op de nieuwe pagina met experiences komt te staan. We hebben sinds gister trouwens ook een apart forum onderwerp voor ervaringen etc.

Oki

als hij af is krijg je m
misschien duurt het nog ff want ik heb ff geen zin gehad om te schrijven de afgelopen dagen
/forum/images/graemlins/think.gif

Retour