dutchmarshal
Glandeuse Pinéale
- Inscrit
- 21/6/07
ik heb vandaag een doosje met DARO retard capsules gehaald en ik wil graag een keer een DXM ervaring ondervinden... puur voor de ervaring, niet voor regelmatig gebruik.
nu krijg ik al het iedee dat 1 doosje te weinig is?
ik vind het moeilijk om een duidelijk beeld te krijgen van de dosis+effect van het middel...
kan iemand me daar wat duidelijkheid over scheppen...
dan heb ik nog een vrij belangrijke vraag de bij-stoffen die in de capsule zitten? is er een manier nodig om die te verwijderen of zijn die vrij veilig?
Samenstelling
dan hebben we de retard functie nog?
moet ik de de inhoud uit de capsules halen? of wat is de beste manier om het wel in te nemen?
bedankt voor het lezen en ik hoop snel een reactie te krijgen
grts,
dutchmarshal
nu krijg ik al het iedee dat 1 doosje te weinig is?
ik vind het moeilijk om een duidelijk beeld te krijgen van de dosis+effect van het middel...
kan iemand me daar wat duidelijkheid over scheppen...
dan heb ik nog een vrij belangrijke vraag de bij-stoffen die in de capsule zitten? is er een manier nodig om die te verwijderen of zijn die vrij veilig?
Samenstelling
Bevat per capsule 40,2 mg dextromethorfanhydrobromide-monohydraat, overeenkomend met 29,5 mg dextromethorfan.
Daarnaast bevat de capsule als hulpstoffen: chinoline geel (E 104), ethyl cellulose, gelatine, hydroxypropyl
methylcellulose, suiker, triethyl citraat, zetmeel, zonnegeel FCF (E 110).
dan hebben we de retard functie nog?
moet ik de de inhoud uit de capsules halen? of wat is de beste manier om het wel in te nemen?
bedankt voor het lezen en ik hoop snel een reactie te krijgen
grts,
dutchmarshal