Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Drugs en Alcohol

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Guest
  • Date de début Date de début
"Drugs veiliger dan alcohol" is wel een heel erg ongenuanceerde uitspraak......
Ik zou het zo niet durven stellen....

Was ook meer bedoeld als pakkende titel om mensen uit te nodigen om verder te lezen, misschien zou er een vraagteken achter moeten. Wel denk ik dat het gevaar van alcohol en kabouters wat wordt onderschat en het gevaar van drugs vaak wordt overdreven.

De gevaren van alcohol worden zeker overschat want ook buiten de grote feesten heeft alcohol gebruik al tot tienduizenden doden geleid, daarintegen staat dat er niet meer dan 10 mensen in nederland zijn gestorven aan xtc gebruik.

Mee eens! Als je de getallen hoort van het aantal doden in Rusland door wodka enzo schrik je je echt te pletter! Alhoewel, ik geloof dat je toch nog beter een alcoholverslaafde kunt zijn dan een heroine junk???? /forum/images/graemlins/confused.gif

Mee eens! Als je de getallen hoort van het aantal doden in Rusland door wodka enzo schrik je je echt te pletter! Alhoewel, ik geloof dat je toch nog beter een alcoholverslaafde kunt zijn dan een heroine junk???? /forum/images/graemlins/confused.gif

In Rusland komt dat met name door eigen gestookte, en dus vaak giftige /forum/images/graemlins/shocked.gif, vodka..

Maar voor de rest klopt het helemaal.. Pas dat 15-jarige grietje dat een stuk of 8-15 pillen had gegetenn en dus dood ging.. Staat meteen breeduit in de krant. Ik wil niet weten hoeveel Nederlanders DAGELIJKS doodgaan aan (de gevolgen van) alcohol, maar als je daarover artikelen gaat schrijven, kun je een eigen dagblad uitgeven /forum/images/graemlins/alc.gif Algemeen Drankblad bijvoorbeeld gheghe

Retour