Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Dit is een trip!

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14/7/07
Ik heb wat teksten die ik in het afgelopen half jaar heb geschreven verwerkt in een vrij simpele website (gemaakt met software uit 2002), www.ditiseentrip.nl. Het is nog maar een testversie (de werkelijke locatie van bovenstaande link is www.kanehbosm.nl/ditiseentrip.htm), en zou graag feedback ontvangen aangaande het tekstuele gedeelte. Of suggesties voor bijvoorbeeld de definitie- en linkpagina's.

Notice: onder het tabje Christendom zie je nu nog de video zonder ondertiteling. Over een paar dagen, als Allah het wil, komt daar de ondertitelde versie. :D Aangezien ditiseentrip.nl in de video genoemd gaat worden, moet de website dus ook al over een paar dagen online...

Achtergrond achter de tekst mag nog wel wat valer, misschien een border met iets minder transparante achtergrond ofzo?

Vind em eigenlijk wel cool, maar vertel er dan ook even bij wat een enzym is, op een bepaalde manier zijn sommige stukken misschien wel een btje hoogdrempelig, is wel gelijk deep into the rabbit hole :mrgreen:

Achtergrond achter de tekst mag nog wel wat valer, misschien een border met iets minder transparante achtergrond ofzo?

Vind em eigenlijk wel cool, maar vertel er dan ook even bij wat een enzym is, op een bepaalde manier zijn sommige stukken misschien wel een btje hoogdrempelig, is wel gelijk deep into the rabbit hole

Idd de vormgeving daar zou nog wel het een en ander aan verbeterd kunnen worden, maar de teksten vond ik mooi en duidelijk geschreven. Misschien toch een beetje hoog drempelig, maar in mijn ogen is het duidelijk genoeg.

Groetjes,
Mystic.

Ik zou het design zo maken dat er op speelse wijze een directe link gelegd wordt tussen trippen en de beschreven onderwerpen. Een tag cloud http://en.wikipedia.org/wiki/Tag_cloud op de voorpagina zou daarvoor trouwens briljant zijn. Nu zag (zelfs) ik in eerste instantie niet dat je deze begrippen in verband wilde brengen met trippen.

Tekst moet ik nog lezen (ja nog steeds), maar toch even dit...

fotos erbij
en citaten (van the Doors, etc etc)
en tussenkopjes bij de teksten

Deze stijl vind ik wel gaaf qua design, maar dat kost ook niet nix :lol:
http://www.virtueelplatform.nl/page/11397/nl

Nou, op dit moment doet 'ie nog best lastig. Hij loopt al een paar dagen, en ook in de laatste uren, het comprimeren van de video te dwarsbomen. Grom.

Jakobien, Mystic en Space, bedankt voor de feedback. We gaan er mee aan de slag. Tag cloud is een leuk idee, al vermoed ik niet dat de website heel veel pagina's gaat/moet krijgen.

Tekst voor de pagina's waarin de hoofdvragen beantwoord worden ("Wat is een trip?", "Wat kun je doen om een bad trip te voorkomen?") moet ik nog schrijven, of samenstellen uit mijn eerdere schrijfsels. Mara was hiermee begonnen, maar ik weet nog niet hoe ver ze daarmee is.

Verder ga ik morgen bij Heartcore langs om wat met het design te gaan experimenteren.

Meerdere tags kunnen naar dezelfde text verwijzen (en die weer onderling naar elkaar zoals in een wiki), lang leven het semantische web (web3.0)!

Maar veel succes, en wb Allah's wil, het wachten wordt hopelijk snel beloond :D

Ik heb de tekst voor de website geplaatst op een wordpress pagina:

http://ditiseentrip.wordpress.com/

Later kan dat dan weer gekoppeld worden aan de ditiseentrip.nl url.
Wat de Pharmacratische Inquisitie betreft, de DVD die we nodig hebben is eindelijk terecht. Hij was naar het verkeerde adres gestuurd en de persoon die daar woont was op vakantie. Maar nu hebben we alles compleet (ik heb vanochtend de laatste correcties ingevoerd). Als Videlic niet te brak is van Dour gaan we begin volgende week aan de slag om de nieuwe versie online te zetten.

Een ding mis ik eigenlijk nog, het schijnt dat anti-depresiva niet erg goed of zelfs gevaarlijk kan zijn in combinatie van paddo's of lsd. Misschien zou je hier iets meer informatie over kunnen toevoegen? Vooral omdat veel mensen tegenwoordig aan de anti-depresiva zitten, lijkt me dit absolluut niet overbodig.

Groetjes,
Mystic.

Een ding mis ik eigenlijk nog, het schijnt dat anti-depresiva niet erg goed of zelfs gevaarlijk kan zijn in combinatie van paddo's of lsd. Misschien zou je hier iets meer informatie over kunnen toevoegen? Vooral omdat veel mensen tegenwoordig aan de anti-depresiva zitten, lijkt me dit absolluut niet overbodig.
De combinatie is volgens mij niet gevaarlijk. Het wordt pas gevaarlijk als je MAO-remmers in gaat nemen. Ik wil wel nog een pagina schrijven over "wat te doen als je niet lekker in je vel zit." Dus zeg maar wat je kunt doen als je depressief bent, en therapie en medicijnen eigenlijk niet (voldoende) helpen.

Moet je nou kijken, "iemand" heeft ongevraagd een advertentie voor zijn webbedrijfje op mijn domein geplaatst.

http://ditiseentrip.nl/

Lekker professioneel...

Wat een loser.

Autsj, host hij de website voor jou? Of had hij jou gegevens?

Ja, hij zou de website gaan hosten.

Vage actie, hoop dat hij niet lang meer zo boos blijft.

Uitstekend werk! :)

We hebben enkele foutjes in de ondertiteling van de Farmacratische Inquisitie verbeterd, en het intro wat anders gemaakt. Je kunt hem vinden op Google Video, maar voor een optimale kijk/leeservaring is het beter het originele bestand af te spelen:

http://www.megaupload.com/nl/?d=X8576XJ6

We zijn nog steeds aan de high-res versie aan het werken, die mogelijk ook deze week al online gaat, onder andere via Exposure Room. Dan wordt het tijd om BNN, de Nieuwe Revu en zo te benaderen en Dit is een trip! te gaan promoten. Het politieke zomerreces is bijna voorbij!

Retour