Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

dit ben ik

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Ohm-joris
  • Date de début Date de début
O

Ohm-joris

Guest
Hallo,

Ik ben door meerdere malen op te zoeken op google, over poddo's en eigenlijk allerlei planten met natuurlijke krachten, al meerdere malen op dit forum terecht gekomen. Veel interessant gelezen. En nu dacht ik zelf eens een account te maken.
Mijn interesse in dit alles is zo'n 2 jaar geleden begonnen. Ook met de bedoeling en wil eens te experimenteren met een trip op paddo's. Dat is dan pas na een half jaar later er gekomen want ik moest me er toch wel wat voor voorbereiden. Ik vind dat je dat niet zomaar op een dag eens doet, eigenlijk bijna onwetend. Ik ben er liever helemaal into en weet graag veel.
Maar al gauw kwam ik tot de vaststelling dat poddo's verboden waren om te verkopen. Dus truffels zijn de broertjes. Geen erg. Ondertussen heb ik al 2x ervaring met een trip in men brain-galaxy :-D
Mijn eerste maal was in december 2009. Mijn 2de maal was in juli 2010. Nu binnen heel kort, volgende week of 2 weken ben ik van plan nog eens een trip te maken. Ik kijk er echt naar uit. Ik heb dus al 2 fijne ervaringen gehad.
Ik probeer ook altijd een beetje een andere locatie en ev. andere sfeer te hebben. Dus eerste keer was thuis (twas winter) lekker warm binnen, in de tuin lag sneeuw en ja alles eerste keer met een ander zicht en gevoel ontdekken :-D. 2de maal was bij een vriend thuis, in de zomer, naar buiten gaan wandelen lekker in de zon op de dijk enzo. Zalig gevoel enzo

Ik moet enkel nog wat voorbereiden voor met volgende trip. En daarmee bedoel ik: waar ga ik ze kopen? welke dag (weekend) ga ik op trip? waar? wie vraag ik als nuchtere persoon?
Bij dat laatste heb ik wel een beetje een probleem. Ik heb niet zo'n grote vriendenkring. Ik heb het liefst gezelschap die ik echt al lang ken en die mij ook goed kent, dus vertrouwen en rust. Dus dat zijn geen kei veel mensen. En niet al mijn vrienden staan ervoor open. Dus 3 personen maar die ervoor open staan.
Maar ik hoop hier wel zowat mensen te leren kennen die toch iets meet dezelfe interesse delen als mijn huidige vrienden. Leuke ervaringen te delen en mekaar dingen aanraden.

Zo, ik ga volgende dagen nog wel wat hier lezen en zelf posten.

Groetjes ;-)

Retour