Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

dextrometorphan (hoestdrank)

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion beun
  • Date de début Date de début

beun

Matrice Périnatale
Inscrit
8/12/05
dextrometorphan oftewel DXM zit in o.a. hoestdrank van dampo (dampo, bij droge hoest staat op de verpakking)
ik heb met n maat van me 2 flesjes (per persoon) leeg gedronken ong een half uur na avond eten.
na een half uur ofso was ik het zitten zat, begon te lopen wat een beetje interessant bleek, het begon bij mij als een soort dronken achtig gevoel maar alleen wat bewegen betreft, dat word steeds erger, op n gegeven moment heb je geen (goeie) controle meer over je ledematen, je kan nog wel van A naar B lopen maar met een soort robot effect : D, ik wist dat ik niet normaal bewoog, probeerde het tegen te gaan maar het gebeurt gewoon niet, begon te schateren van het lachen daardoor wat ook slecht ging waardoor ik weer nóg meer lol kreeg, alles gaat gewoon minder gecontroleerd zelfs de impulsieve acties zeg maar, ik vroeg me steeds dingen af en genoot er van om die maat van me ook in alles te zien falen : ) je zit ook als het ware in een andere realiteit. tijdsbesef verdwijnt en verschijnt. het is niet echt zoals paddo's maar past wel in dat genre vind ik
het is dus verstandig om het niet ergens te doen waar kostbare spullen niet om mogen vallen, beter geen afspraken voor de komende 4/5 uur, je moet nergens van afhankelijk zijn en een goeie hangplek zoals een relaxte bank of zitzak tot je beschikking hebben.
raar nadeel (misschien niet raar want het is gewoon een bijwerking maar ondanks diebij werking blijft het allemaal erg fet) je krijgt er een superheet hoofd van, in de kou staan werkt wel op je lijf maar dan nog niet ol je hoofd, lijkt me ook niet slim.
als iemand hier toev aardig wat van medicijnen afweet vertel dan waarom het af te raden is.
ik heb wel gehoord dat het al jaren door veel mensen bv maandelijks of in "erge" gevallen zelfs weekelijks wordt gebruikt. voor zover ik er nu dingen vanaf weet : aanradertje : P

hou tijdens "de trip" een verslag bij voor het geval je bepaalde opmerkingen vergeet als het voorbij is, je komt niet meer bij : )

hallo
ik ben ook op zoek geweest naar dat spul, maar heb het niet kunnen vinden.
wat moet je precies hebben?

gewoon bij de drogist flesjes hoestdrank halen, op de verpakking staat : dampo, bij droge hoest.
opdrinken allebei (wij deden er ong n half uurtje over) na 1 of 1.5 flesje gaat de smaak een beetje tegen staan en word alleen maar erger naarmate je er meer van drinkt, hangt ook een beetje af van de persoon in kwestie magoed, drinken en afwachten maar.

veel plezier.

gewoon neus dicht en door zuipen tot je niet meer kunt en dan ff de smaak weg spoelen, daarna weer opnieuw tot allesweg is, dr zijn echt dingen die nog veel ranziger zijn. maar er zijn ook capsulles, dus als je echt moeite hebt met de smaak kun je die toch kopen? en hoort deze topic niet bij de synthetische psychedelica thuis?

opletten met bepaalde hoestsiropen!
sommigen bevatten andere bestandsdelen die in hogedosis vrij gevaarlijk kunnen zijn.

ik wist/weet niet in hoeverre bv de betreffende hoestdrank natuurlijk of synthetisch is, ik heb geen medische kennis, vandaar dat ik ook vroeg of mensen die dat wel hebben me willen vertellen welke stoffen schadelijk (kunnen) zijn, bij deze iig bedankt cody, het leek me al vrij logisch dat het niet helemaal ongevaarlijk kon zijn dus ik zal me dr ff verder in verdiepen aangezien ik het wel vaker wil doen.

en het is handig dat natuurlijke en synthetische middelen apart zijn ingedeeld maar als het er eenmaal staat lijkt het me nogal irrelevant om er uberhaubt over te beginnen. magoed, kan er alsnog wel bij zetten aangezien ik nog steeds niet weet of t natuurlijk is of niet.

Volgens mij is DMX altijd chemisch en komt het niet in de natuur voor. Ik verplaats het topic bij deze dan ook naar Synthetische Psychedelica.

wij kochten altijd daro retard capsules, die maakten we open en we vermaalden de korrels en die deden we terug in de capsules.Dan heb je geen vertraagde afgifte van de dxm. Van een pakje krijg je een goede trip.
De hoestsiroop schijnt vies te smaken

ok, ook een optie dus, de drank die wij hebben gedronken is juist lekker, tot na een heel flesje zeg maar :), dropdrank.

ja maar het smaakt dan mischien wel beter maar ik kan net als eerder al te lezen is ook de daro hoesttabletten aanraden daar zit gewoon pure DXM in zonder andere toevoegingen in de hoestdrank zit nog van alles door. bij de daro hoesttabletten is het wel heel erg belangrijk dat je de inhoud van de tabletten eerst verkruimeld. ik doe het dan in een glas water erbij en drinken maar smaakt denk ik wel veel slechter dan je hoestdrank.

Retour