Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Forkbender a dit:Zodra mensen gaan demonstreren voor gelijkheid, vrede of liefde ben ik erbij.
Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.
Forkbender a dit:Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.
HappyMind a dit:Forkbender a dit:Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.
Ik volg je niet helemaal, is het niet zo dat de juiste ideeën uiteindelijk over zullen blijven?
Forkbender a dit:HappyMind a dit:Forkbender a dit:Ergens tegen demonstreren, vooral als datgene waar je tegen demonstreert ook weer ideeen propageert tegen anderen, houdt de boel alleen maar in stand.
Ik volg je niet helemaal, is het niet zo dat de juiste ideeën uiteindelijk over zullen blijven?
Wat zijn de juiste ideeen dan?