Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Copelandia cyanescens kweken?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion topiwaki
  • Date de début Date de début

topiwaki

Matrice Périnatale
Inscrit
14/12/03
hi,

Kan er mij iemand zeggen hoe het komt dat je bijna nergens geen growbox kan vinden van Copelandia cyanescens (hawaiaanse). Zijn deze misschien te moeilijk te kweken?
Waar ligt net hèt moeilijke? ik ben bereid om van scratch te beginnen.
alle info ivm met het kweken van deze schatjes mag je posten.
ik heb nog nooit paddo's gekweekt en ik weet dat je als beginner het best start met cubensis maar mijn liefde ligt bij de hawaiaanse, met deze heb ik de beste ervaringen.
alvast bedankt

ja, zou toch maar met de cubensis beginnen, hawaiiaanse zijn inderdaad een stukje moeilijker. wel zo handig om de technieken onder de knie te krijgen met een paddestoel die wat makkelijker is.
Mycelium is minder sterk onder andere en ze zijn moeilijker te fruiten, lastiger substraat en hebben meer zorg nosig etc...
echt, ik zou beginnnen met cubensis /forum/images/graemlins/wink.gif

ik ben bereid om al het mogelijke te doen om deze hawaiaantjes zelf te kweken, ook al is het moeilijk en loopt het een paar keer mis. aan andere soorten heb ik geen gebrek in mijn omgeving en ik kan rekenen op de ervaring van sommige vrienden ivm cubensis. Het probleem is dat ik cubensis zou kweken en er totaal nergens mee terecht kan, wegwerpen zou ik zonde vinden, weggeven wil ik wel doen maar aan wie en wie kan ik hiervoor vertrouwen. bij de hawaiaanse weet ik zeker dat ze met nut zijn gemaakt.
ik weet het, ik ben gene gemakkelijke,
toch bedankt

zo zo,ik wens je veel sterkte.
het viel mij vies tegen.heb toch al enkele keren cubensis gekweekt.maar de pan cyan lukte totaal niet.
veel succes.
op www.mushmush.com
staat een goede growguidde voor pan cyan

bedankt voor de info,
ik denk dat ik mijn kansen op het engelstalig forum ga beproeven voor meer info.
ik zit nog steeds met wat vragen.
Wat gebruik ik het best om mijn pan cyan als substraat.
de een zegt koemest, vermicullite en stro, de andere zegt vinkenzaad of graan die dan na colonisatie gecased wordt met koemest. Wat geeft het beste resultaat? iemand ervaring?
hoe zit het nu eigenlijk met de verluchting moet deze nu meer verlucht worden dan cubensis?
Is bij de pan ook zo dat deze beter groeien met blauw licht net als de cubensis?
ben ik beter af met koemest uit de winkel of raap ik mijn drollen beter zelf en lekker vers?

nog het beste gewenst met de feestdagen /forum/images/graemlins/alc.gif /forum/images/graemlins/truce.gif /forum/images/graemlins/snore.gif

Retour