Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Combi Alc.

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion gl00winw00d
  • Date de début Date de début

gl00winw00d

Glandeuse Pinéale
Inscrit
30/9/03
Paddos en alcohol gaat dat samen? zo ja MOOI want als ik dan een blikkie neem kom ik net ietsje meer in de feeststemming dus minder kans op bad trip?

je kan best een biertje drinken van tevoren, dat kan geen kwaad. maar zou niet veel gaan drinken.

Achteraf kun je je niks meer herinneren. Zonde van de paddo's !

idd /forum/images/graemlins/frown.gif

oke maar of het positief is 1 blikje niet dat je misselijk word of depri

als je paddo's hebt gehad voel je je zoals je denkt /forum/images/graemlins/lolwsign.gif /forum/images/graemlins/lolwsign.gif, dus denk positief ! Als je je nu al zorgen maakt over een blikkie bier, zou je dan niet een kop thee nemen en jezelf inbeelden dat dit stimulerend op je trip werkt ? Heb je van die thee dezelfde werking als van dat blikkie bier. Ik persoonlijk zou dat blikkie bier nemen.

okee doen we dat maar ik wete zeker dat ik die paddos niet in de kou ga vrete :P zeker niet dik 6 uur trippe pff eeeeuh ik denk als het weer wat beter is dan maar over een pooz

eeder 4-5 uur, en met een halve portie zijn de effecten na 5 uur echt wel weerongeveer weg denk ik.

Waarom niet thuis, gezellig voor de kachel ? Met de juiste muziek, verlichting & gezelschap is dit zeker aan te raden. Ik persoonlijk nuttig paddos het liefst thuis, heb een x geprobeerd met stappen maar toen ben ik met de rug naar de kroeg gaan zitten en heb ik niet meer durven om te kijken totdat het uitgewerkt was ! En het leek net alsof iederen me die avond moest hebben......

Retour