Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

cactussen

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion metropolis
  • Date de début Date de début

metropolis

Neurotransmetteur
Inscrit
25/4/04
Ik heb ervaring met psilo's (Mexicaanse) /forum/images/graemlins/smile.gif
Ik ben nu heel erg geinteresseerd in psychedelica want je maakt echt een reisje door je eigen bewustzijn, gedachten zijn als een stromende rivier en je ziet grappige dingetjes... /forum/images/graemlins/think.gif en je kan heel helder nadenken

Ik heb nog genoeg over voor 1 trip dus over een paar weekjes ga ik weer bestellen... Ze hebben dus op Azarius ook cactussen... Een paar vraagjes (ja ik ben heel nieuwschierig /forum/images/graemlins/cool.gif :
1. heeft er iemand ervaring mee, die kan zeggen wat het verschil is tussen psilo's en mescaline?
2. azarius verkoopt 2 plantjes van San Pedro... 1tje in een potje en 1 'cutting' ofzo... maar er staat bij allebei de beschrijving dat ze 220 gram zijn /forum/images/graemlins/confused.gif klopt dat?? ik wou namelijk deze: http://www.azarius.com/productinfo.php?productmain=15&tabID=1&category=2&subcategory=2 gaan bestellen, van 15 euro, is dat genoeg om 1x van te psychonauten? /forum/images/graemlins/grin.gif

nog 1 ding, psychedelica zijn heel interessant! geen wonder dat sommige volkeren ze aanbidden. /forum/images/graemlins/hug.gif

helemaal waar wat je zegt /forum/images/graemlins/grin.gif

nu over cactussen:
zo'n kleintje is lang niet genoeg om van te trippen. omdat ze jong zijn bevatten ze ook nog niet zo veel mescaline. zo'n 25cm van een dikke cactus heb je wel nodig voor een goeie trip.
www.erowid.com kun je er veel meer over vinden

hoeveel mescaline in een cactus zit hangt heel erg vanaf hoe deze geleefd heeft (gekweekt is). welke omstandigheden, hoeveelheden water etc etc.

Fresh Cactus to mescaline ratio:
400 g contains about 480 mg Mescaline - 0.12% mescaline per gram of cactus (according to Schultes & Hofmann)

reken hier maar niet op hoor, misschien bij de allerpotentste cacti op de aarde maar bij de meeste haal je uit 400g nooit 480mg mescaline

/forum/images/graemlins/shocked.gif dan moet je wel erg veel eten, misschien is het wel vies

ik krijg de indruk dat mescaline bestwel bijzonder is, de Mercedes onder de psychedelics?? /forum/images/graemlins/cool.gif

misschien iets voor later dan, ze zijn nu geloof ik uitverkocht en zo duur bovendien, voorlopig houd ik het wel bij paddo's /forum/images/graemlins/smirk.gif

Retour