Frostie a dit:
Ik heb gehoord dat je lichaam van een paddo trip 18 maanden (1,5 jaar) nodig heeft om te recupereren (herstellen). Dus als je dit meerderre keren doet in die 1,5 jaar je lichaam het niet aan kan en dus de mogelijkheid bestaat dat je er in blijft hangen..
Klopt dit??
En is blijven inhangen, niet meer kunnen stoppen met trippen of iets dergelijks?
En heb je het zelfde met LSD of is dat iets totaal anders? Kun je überhaupt wel blijven hangen in LSD??
i
Waarom moet je 1,5 jaar wachten na een trip? Wat moet er precies herstelen in je lichaam? Waar heb je deze informatie vandaan?
Ik geloof niet dat je 1,5 jaar moet wachten om te herstellen van een paddotrip.
Blijven hangen??? Nee daar heb ik geen last van. 1,5 jaar wachten tussen trips is voor mij heel erg lang :lol:
Zoals ik al schreef heb ik geen last van flashbacks of HPPD.
Daarom ben ik ook nieuwsgierig waarom iemand 1,5 jaar moet wacht. (iets wat ik nog nooit gedaan hebt)
Er zijn genoeg mensen die regelmatig psychotropische middelen gebruiken, slechts een handje vol heeft last van flashbacks.
Ik denk dat de kans dat je in een trip blijft hangen, heel klein is.
ik ken wel peoples die nooit meer paddestoelen eten of stoppen met wiet omdat ze een bad trip hebben gehad. Deze mensen hebben een trauma opgelopen door een slechte ervaring.
Een slechte ervaring die meestal is veroorzaakt door een verkeerde set en setting.