Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

binnekort eerste keer

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion gl00winw00d
  • Date de début Date de début

gl00winw00d

Glandeuse Pinéale
Inscrit
30/9/03
ik ben dus van plan binnekort eerste keer beetje goed voorbereid enso GOED te gaan trippe met een nuchtere persoon erbij is er mischien iemand die mij wil toevoegen in msn?
lijk me gezellig en praat wat beter ook thanks

[email:eqw56m06][email protected][/email:eqw56m06]

Waar wil je op gaan trippen? welk middel bedoel ik dan /forum/images/graemlins/smile.gif

0.75 ik heb geen zin om gelijk compleet van de aarde te zijn, maarhet is ****************** weer buiten elke dag /forum/images/graemlins/frown.gif zo komt er nooit wat van of is het leuk als het regent en dat je staat te trille /forum/images/graemlins/thud222.gif en ik weet nu wel iemand hij gaat ook vreten /forum/images/graemlins/laugh.gif we gaan dan naar het bos in castcricum hahaha maar ik zie nog wel wanneer de paddos heb ik iig al in me bureau la legge /forum/images/graemlins/grin.gif dus ik kom er niet meer omheen /forum/images/graemlins/wink.gif > gehaald in haarlem state of mind 2 zakkies met ieder een portie erin > €11.50

Neat, trips op kleinere dosis kunnen ook meesterlijk gaaf
en interresant zijn, bij psychedelics zegt dosis niet
zo super veel. Grotendeels hangt af van je eigen mindstate
enzo. Het is en blijft echter manifestatie van je geest /forum/images/graemlins/smile.gif

Veel succes enzo!, trouwens als je met de regen zit
lekker gordijnen dicht verwarming aan leuk sfeertje wekken
beetje gedemde lichten en wat muziek op en het gaat
wel lukken lijkt mij!

Zowieso in een omgeving doen waar je vertrouwd mee bent
en die je kent.

ja zeker binne me ouders zijn elke week thuis /forum/images/graemlins/grin.gif nee dus haha ( We m00ve t00 the w00dz ) ik ken nu 2 meiden die ook wille trippe en die eene zit zelfs te zeiken om die dingen en ik ben zo extreem goed voorbereid en heb ech alles gelezen van mythes tot reports tot etc /forum/images/graemlins/grin.gif als ik bad ga is god een fucking bastard /forum/images/graemlins/lolwsign.gif

0.75 g? halve portie?

Mjah, blijkt op wel meer plekken 1.5 gram gedroogd 1 porsie
te zijn, bij ons is het 3 gram (gedroogd verkocht
ook nog eens).

hm maar dat van 1.5 per portie moet waar zijn 3 is namelijk VEEL ik ga waarschijnlijk volgende week zaterdag trippe ik ga sowieso met een meid naar het bos fietsen om in alle tijd een mooie plek te zoeken enso we zien wel of we de paddos die dag nemen anders de week daarop

3 is helemaal niet veel, dan pas begin de 'good times', vooral in het bos. pas als je over de 5 gaat kun je spreken van 'veel'.

totally agree.

Twee keer op 6 gram gedroogde mexicaanse getript.
Erg leuk totaal nieuwe effecten ook die op ik
3 gram nooit meemaak.

omdat jullie het gewend zijn /forum/images/graemlins/wink.gif maar 3 voor het eerst met 1.5 ga je al hallicuneren laat staan met 3 dan ga je best goed denk of niet soms :S?
nee mischien heb ik wel 6 gram dan geen idee lijk me sterk dat jullie 4 keer zoveel neme :S ik heb 2 porties en aangeraden is 1 portie voor het eerst ook op internet staat dat 2 porties fucking veel is dus 3 gram nu snap ik er geen reet meer van /forum/images/graemlins/laugh.gif maar goed

Ik ken geen smartshops waar ze 6 gram verkopen.

Maar houd het maar op, meer ervaring met
psychedelics, eerste keer had ik een half
porsie (wat 1.5 gram is bij onze smartshop).

Je leert elke trip beter omgaan met trippen
vandaar dat je ook na paar keer trippen weer
wat meer kan proberen.

(bij 6 gram zit ik ook wel redelijk
in een achtbaan trouwens)

moet wel gezegd dat ik mijn meeste 'bad trips' op die lage hoeveelheden had. ben maar echt paddo's gaan houden na mijn eerste 'heroic dose' /forum/images/graemlins/smile.gif ok, je kan ook geconfronteerd worden met je eigen diepste angsten, maar die lijken beter te verwerken met grotere dosissen. lijkt wel alsof een kleine dosis je met één been op de wereld laat staan terwijl je ander been in het ijle hangt, en da's moeilijk balanceren hé. dan maar onmiddelijk de duik nemen in het ijle, ben je er onmiddelijk van verlost en kun je verder gaan...

ja /forum/images/graemlins/smile.gif maar ik ga niet morge trippe ken niet doorgaan heel waarschijnlijk volgende week maar shit ik zal wel zeker bad gaan gvd dat ik dat nu al weet en nog ga trippe ook :P ach het moet maar :P

Retour