Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

bewaren?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion kataklysm
  • Date de début Date de début

kataklysm

Matrice Périnatale
Inscrit
14/4/06
Hallo,
vandaag zijn m`n paddos aangekomen, maar ik wou ze eigenlijk nog wat bewaren . Daarom wou ik vragen of ik die gewoon kan laten uitdrogen? of worden ze dan slecht of gaat er het psilocybine verloren? ik heb ze nu eerst in de koelkast gezet maar langer dan 1-2 weken ofzo kan dat ja niet. als dat niet kan maak ik er denk ik thee van en laat hem invriezen hoe ik hier ergens gelezen heb :D

oww its englisch only board i saw,but my englisch realy crap so i try to translate it in englisch too but very badly lol.

Hello,
Today i received my paddos, but i didnt wanted to consume them right now, so i did them in the refrigerator. but the question i have can i let them dry whitout any loss of psilocybine or that they get bad? in the refrigerator it dont be fresh forever so im asking, if that not works i maby making a thea how i read somewhere in this board.

Volgens mij kun je ze gewoon laten drogen, ze worden dan wel lichter maar verliezen volgens mij geen belangrijke bestandsdelen...

Maar on the other hand.. ik weet er niet zoveel vanaf :roll: :o

Drogen, wat overigens illegaal is, zou je kunnen doen door de mushrooms op een velletje papier zo te leggen dat ze elkaar niet raken. Belangrijkste is eigenlijk dat er een luchtcirculatie is.

Je kunt ook die kleine gelzakjes ertussen leggen, die je wel eens ziet bij producten die niet vochtig mogen worden.

De verhouding vers-droog is ongeveer 10 - 1.

10 gram vers = dus 1 gram droog.

ze zijn nu uitgedroogd, maar is het normaal dat ze wit worden?
het leikt net op schimmel ofzo, zelfs aan het toppunt zijn ze een beetje wit.
heb ze bij het uitdrogen niet hellemaal uitelkaar gehaald want heb hier niet meer gekeken sins de 1. antwoort.

je moet ze inderdaad drogen.
Paddo's bestaand voor 90% uit water, dus 10 gram verse is 1 gram gedroogde.

Wat ik zelf heb gedaan is ze op keukenrol in een bak gelegd en daar een klein computerventilatertje ingezet. binnen een paar dagen zijn ze droog.

Als je ze vervolgens danker en koel bewaard, kun je ze maanden bewaren.

Ik heb ze als volgt opgeslagen:
in een donker blik, op de bodem liggen vochtvreters, daarop ligt kippengaas (de paddo's en de vochtvreters mogen elkaar niet aanraken) vervolgens daarop de paddo's gelegd en weggezet (niet eens in de koelkast)

werkt prima

Ik leg ze altijd op een krantje boven op de CV ketel, altijd lekker warm en binnen een dag goed droog.

ok bedankt voor de tips, maar kan het nu zijn dat ze slecht zijn en schimmellen?
heb ze ongeveer 2-4 dagen gewoon ob mijn tafel gelegd, dus niet donker en niet hellemaal uit elkaar.
zou ook niet zoveel uitmaken, heb de meeste nog in de koelkast.
maar geen zin metteen bij de eerste keer slechte paddos te eten :D
ahja dat wou ik weten omdat ze een beetje wit geworden zijn, hoe ik boven al zij.

is dit niet het engelse forum :roll: :arrow:

Het is al een schimmel 8)
zo erg kan het niet zijn.
Maar ik bedoel de paddo's die ik at zagen er allemaal niet mooi uit of zo.

Retour