Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
haha, boerenkoloïden :') :mrgreen:skrudge a dit:waar is die thread over bananoiden en boerenkoloiden? :mrgreen:
bananen zouden een hoger gehalte DMT bevatten dan andere planten, maar niet zoveel hoger dat je er een roes van krijgt. mss met een MAO remmer eten?
Hetzelfde gevoel krijg je als je als roker een dag helemaal niets rookt, en dan een zwaar shaggie opsteektpsycheria a dit:ik heb een paar jaar terug ook zon shagje gerookt, er waren eigenlijks geen effecten behalve dan dat ik heel erg licht in mijn hoofd werd, maar oor de rest ook niks, die lichtheid duurde mis maar 30 seconden ofzo
HeartCore a dit:Hetzelfde gevoel krijg je als je als roker een dag helemaal niets rookt, en dan een zwaar shaggie opsteektpsycheria a dit:ik heb een paar jaar terug ook zon shagje gerookt, er waren eigenlijks geen effecten behalve dan dat ik heel erg licht in mijn hoofd werd, maar oor de rest ook niks, die lichtheid duurde mis maar 30 seconden ofzo