Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

banaan roken????

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion freak112
  • Date de début Date de début

freak112

Matrice Périnatale
Inscrit
22/8/06
hallo mensen
ik heb ooit gehoord dat als je de slierten die aan de binnenkant van een bananenschil zitten droogd en op rookt dat je dan wazig wordt.
weet iemand of dat waar is?

hahaha
het werkt niet nee :)
kheb het zelf vroeger ook ooit geprobeerd zonder succes
ik heb wel gehoord dat het eten van bananen een lichte euforie opwekt..
maar het is niet heel erg merkbaar

bananen zouden een hoger gehalte DMT bevatten dan andere planten, maar niet zoveel hoger dat je er een roes van krijgt. mss met een MAO remmer eten? :p

met het roken van bananen schillen word je hooguit licht in je hoofd,
het is niet plezant eerder irritant ( net als je eerste sigaret rookt )

bananen zouden een hoger gehalte DMT bevatten dan andere planten, maar niet zoveel hoger dat je er een roes van krijgt. mss met een MAO remmer eten?

Er zit geen DMT in bananen.

Hoogste percentage DMT wat ik ben tegengekomen in een Mimosa Hostilis strain uit Mexico, is 1.8%. Maar ik heb tot dusver niet meer dan een stuk of tien extracties gedaan.

Heb het vroeger ook wel eens geprobeerd, maar het smaakte hooguit lekker (bananensjekkie :mrgreen:)

ik heb een paar jaar terug ook zon shagje gerookt, er waren eigenlijks geen effecten behalve dan dat ik heel erg licht in mijn hoofd werd, maar oor de rest ook niks, die lichtheid duurde mis maar 30 seconden ofzo

psycheria a dit:
ik heb een paar jaar terug ook zon shagje gerookt, er waren eigenlijks geen effecten behalve dan dat ik heel erg licht in mijn hoofd werd, maar oor de rest ook niks, die lichtheid duurde mis maar 30 seconden ofzo
Hetzelfde gevoel krijg je als je als roker een dag helemaal niets rookt, en dan een zwaar shaggie opsteekt :)

Er zit wel een stofje in bananen waar je een goed gevoel van krijgt, maar in zulke lage dosissen dat je ongeveer 20kilo bananen moet opeten om het gevoel op de voorgrond te krijgen.

Kan echter de site niet meer vinden, waar het stond uitgelegd.

HeartCore a dit:
psycheria a dit:
Hetzelfde gevoel krijg je als je als roker een dag helemaal niets rookt, en dan een zwaar shaggie opsteekt :)

ja idd zoiets :D

nou dev. . ik geloof dat zelfs dat verhaal op die site de grootste onzin in :P
tenminste dat heb ik dan weer eens gehoord :)

Retour