high,
Een tijdje terug ben ik langs de locale smartshop gegaan met het idee om de ingrediënten voor Ayahuasca in te slaan , het werd mij afgeraden om dit zonder begeleiding te doen ondanks mijn ervaring met (psychedelische) middelen.
Mij werd wel aangeraden contact op te nemen met : friends of the forrest (yatra) , om daar onder begeleiding Ayashuasca te gebruiken , het telefoon nummer is 020-6830129.
Ik heb zelf nog niet gebeld omdat ik het de laatste tijd te druk heb om enkele dagen vrij te nemen voor deze ingrijpende ervaring maar ik ben wel van plan dit binnekort te gaan doen.
Met Ayahuasca is het zaak goed uit te kijken wat je 24 uur voor en 24 uur na de trip wel en niet eet/drinkt omdat je te maken hebt met een MAO remmer , vooral met Harmala alkaloids kan het eten van verkeerde voedingswaar verstrekkende gevolgen hebben!!!
Het is een serieus psychedelisch middel waarmee je ingrijpende ervaringen mee kan hebben evenals sterke visioenen , het middel werd al eeuwenlang gebruikt door volkeren om te genezen, te voorspellen en in contact met voorvaderen en goden te komen.
Als je wilt weten wat een trip met Ayahuasca ongeveer inhoudt kijk dan eens op :
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Ayahuasca.shtml
hier staan verschillende trip reports.
Ayahuasca wordt ook voor spirituele doeleinden gebruikt door de St. Daime beweging die hun geloofsovertuiging op het brouwsel gebaseerd hebben.
Drug_Z is ArT -..-