Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

ayahuasca

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion beun
  • Date de début Date de début

beun

Matrice Périnatale
Inscrit
8/12/05
hallomensen!
ten eerste : er staan zoveelonderwerpen waarin zou kunnen staan wat ayahuasca met je/me doet dat ik niet weet waar ik moet beginnen los van het feit dat ik ALLES wil lezen :) en te weten komen over zoveel mogelijk entheogene middelen. ik heb al veel ervaring met verschillende paddo's (de mexicaanse vond ik de beste) met lachgas, en een beetje met sage extract.
ik ben bezig met "uit je bol" lezen van gerben hellinga en hans plomp. (degenen die dit boek hebben gelezen hoef ik niets te vertellen) en het boek heeft me niet alleen enorm geïnspireerd maar ook heel erg nieuwsgierig gemaakt naar wat heel veel andere natuurlijke middelen te bieden hebben. ik wil ayahuasca als eerst volgende gaan proberen. wat kan wie mij daarover vertellen. een aantal effecten ervan heb ik iig al gelezen maar nu nog de ervaringen van anderen.

thnx alvast.

Ik heb het 1 keer gebruikt. (Trip report: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=47410 , meer reports op http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... asca.shtml)
Zeker indrukwekkend.

Er zijn ook een aantal goede boeken te verkrijgen. Ik zelf vind "the Cosmic Serpent" van Jeremy Narby nog steeds het meest indrukwekkend, omdat hij ook de verbinding maakt met de wetenschap en hoe het kan zorgen voor kennis. Nog een optie is McKenna's "True Hallucinations", wat nogal populair is geworden. Ander bekend boek is natuurlijk de "Yage letters" van Burroughs, maar dit is nogal cryptisch. Voor een uitgebreidere lijst zie http://www.erowid.org/library/books/a_p ... cals.shtml

ok bedankt, het "verhaal" in de eerste link heb ik kunnen lezen maar de andere 2 deden het niet, helaas.