Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

ayahuasca

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion illness
  • Date de début Date de début

illness

Neurotransmetteur
Inscrit
6/5/05
Ik had een vraagje over ayahuasca ..
Is het waar dat je eerst beter DMT, Ketamine kan nemen, dan ayahuasca ? Is ayahuasca zoveel erger als DMT, of Ketamine dan?

Ik bedoel ik heb nog maar 2 keer paddo's genomen, is het dan wel verstandig om dan gelijk ayahuasca te nemen? of moet ik gewoon eerst opbouwen etc??

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.. :smirk:

let me be short: JA!

ayahuasca zou ik echt pas als aller allerlaatste nemen. denk niet dat er een heftigere kosmisch spirituele ervaring is dan met 'huasca. En dan nog zou ik het onder begeleiding doen van een professionele sjamaan.
Better experiment some first, dude.. try acid, dmt, 2cb, keta, salvia, amanita.
Allemaal in staat om voor een heftige entheogene ervaring te zorgen, heb ze zelf ook nog niet allemaal geprobeerd... maar zou met ayahuasca zeker nog een paar jaar wachten. Niet voor beginners en eigenlijk ook niet voor de ervarenen. Alleen mensen die heel erg stevig in hun schoenen staan :D
No kidding around with that stuff...

maar, bon voyage, en wat je ook doet, weet waar je mee bezig bent, doe het verantwoordelijk... kick back, relax and enjoy your flight dan! :high:

Hallo. Alhoewel ik geen ervaring heb met dmt of ayahuasca, lijkt me de combinatie met ketamine een beetje vreemd. Heb je een link ofzo waar je dat gelezen hebt ? Voor zover ik dingen heb gelezen op i-net is ayahuasca vooral langwerkender dan (gerookte ) dmt.

huh? combinatie met keta?
ik noemde maar wat dingen die op zich al heftig genoeg zijn, waarmee ik wilde zeggen... als ik jou was, zou ik nog even met ayahuasca wachten.
enne, ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van een dmtrip zo lang. Dmt is wel het heftigste wat ik geprobeerd heb, erg leuk!, maar wel behoorlijk heftig. Zoals (volgens mij Terrance McKenna) al zei: "Load universe into cannon. Aim at brain. Fire!"

voor je informatie trouwens: www.erowid.org
staat alles op wat je moet, kunt en wilt weten :D
:jester:

Hallo,

Toen ik mijn berichtje terug las dacht ik al dat het voor verwarring zou zorgen :) In eerste instantie las ik het berichtje van illness, en daarbij vatte ik het op dat hij ketamine samen met dmt een combinatie vond. Vervolgens heb ik een bericht getypt, maar voordat ik op verzenden drukte werd ik afgeleid. Pas uren later zag ik dat ik nog op verzenden moest drukken. Maar ondertussen had jij al wat getypt :)

Trouwens de kortheid van een gerookte dmt trip lijkt me wel aantrekkelijk, misschien dat ik wat extraheer als mijn phalaris plantjes groot zijn.

Heeft hier iemand trouwens ervaring met het laten groeien van phalaris gras-gazon ?.. gewone losse plukken heb ik wel gezien, maar zou het ook geschikt zijn in de vorm van een grasveldje ?

Oke van wat ik begrepen heb is dat ik nog niet goed voorbereid ben voor 'huasca, en dat ik eerst beter dmt, salvia, keta, kan nemen..

Nou is mijn vraag aan jou, wat heb jij meegemaakt toen je dmt had genomen.. zodat ik tenminste weet waar ik aan begin, of kan ik eerst YOPO nemen? Ik weet dat dat ook DMT bevat. IK ben nu namelijk heel erg benieuwd ernaar, en wil het heel graag proberen! :p :high:

Dit had ik gepost op dhp. Tripreportje van afgelopen vrijdag, was mn tweede keer dmt. Geniaal spul, kan niet anders zeggen. Instant +++

dus bij deze: mijn experience-approximation (oftewel ervaring-benadering :grin:)
situatie

21:19
ik (75 kg, lichtelijk brak vd dag ervoor) bij homie thuis. sfeer goed, chill, iedereen heeft een lig of hangplek, chillmat, grote bank, hangmat etc...
ik ben proefkonijn, once again. :) Fantafles, pijpje ingedaan, achterin klapgat gemaakt. sigaret gerookt zodat we as in het pijpje konden doen. 11 a 12 mg. 5meo-dmt erop, as daaroverheen.
Muziek: entheogenic - spontaneous illumination. Wierook: nag champa. dit om al mijn zintuigen te stimuleren. biggrin.gif
Ik ga liggen op de bank, neem een zo comfortabel mogelijk positie in. Ik kijk tegen de muur van de kamer aan die met een bos behangen is. Ik steek de vlam in het pijpje, net zo lang tot de fles vol rook is. Dan geef ik de fles aan iemand anders (kan ik me niet herinneren overigens) en houd de rook zo lang mogelijk binnen.
Het moment van uitblazen weet ik nog, daarna word ik achterover geslagen en neemt de dmt bezit van me, van binnen naar buiten, binnenstebuiten, ondersteboven. Alles wordt alles, het overspoelt me en ik kan alleen maar heel diep ademhalen en mijn handen over mn gezicht laten gaan, ik denk om nog íets van de realiteit mee te krijgen. Wat gebeurt is onbeschrijfelijk. De muziek wordt intens en allesomvattend. Al mijn zintuigen smelten en vermengen zich met tsja, wat? Met mijn ogen dicht zie ik de stilstand van mijn hoorgeurzievoelproeftijdszintuig. Alles staat stil en is toch altijd anders. Onbeschrijflijk. NIET te vatten, en al helemaal niet in woorden. De muziek leidt mijn trip.
Mijn benen maken lichtelijk schoppende bewegingen en mijn handen trillen een beetje. Overall een plastic gevoel, net als de vorige keer. De smaak is plastic/ig (niet erg vies trouwens) en mijn lichaam voelt ook plasticachtig. Misschien omdat het geen natuurlijke dmt is?
21.31 Ik kan weer praten, maar 't enige wat er uit komt is: hooooly fuck, sick, jezus, seeensebleeeeeeeeend. :grin: en ik moet intens grijnzen om de bizarheid ervan.
21.45 Ben er weer een beetje uit, als de muziek harder gaat en ik mn ogen dicht doe voel ik nog wel een soort vortex waar ik in zit, maar ik voel dat het einde telkens verder weg staat. ik wil terug!!
Na een uur weer helemaal terug op aarde, waarna ik mn vriend het kan zie doen. Hem overkomt - in zijn woorden - een totale chillheid.

Ben benieuwd of ik wel echte visuals krijg met een grotere dosis. Maar voorlopig is dit mijns inziens de meest briljante drug die er is. Onvatbaar, onbeschrijflijk en onvergelijkbaar. Deep respect!

Haha, leuke trip :D

Maar je had, 11 a 12 mg. 5meo-dmt, erop gedaan,
en op erowid staat: "A standard dose for smoked N,N-DMT is between 15-60 mg"

Krijg je dan pas visuals bij meer dan 15 mg? Ik denk het wel, aangezien 15-160mg. een normale dosis is, en jij maar 11-12mg. had gedaan. Maar of die 3mg. nou zoveel uitmaken :ooo: zou ik echt niet weten.

En nog een vraagje over je trip, hoe voelde je daarna? heel erg moe? was je bang tijdens de trip?
:cool2:

goed lezen...
nn-dmt is iets anders dan 5meo-nn-dmt! bij 5meo heb je veel kleinere doses nodig. check: http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt_dose.shtml en http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt_dose.shtml
nogal verschil niewaar? hehehe

ik was niet bang tijdens de trip nee, wel heel gelukkig :D Het belangrijke is, dat je je moet kunnen overgeven. Alle controle laten varen en alles over je heen laten komen. Het is wel heel intens, dus angst is altijd een mogelijkheid. Maar als je je goed voelt, je fijne muziek hard aan zet (ambient lijkt me het beste... works for me, at least) en de rest zn bek houdt voor een kwartier a half uur, totdat jij weer terug bent, dan moet het goed gaan.
Ohja, na de trip: erg blij en fris. Geen kater en moeheid. Eerder iets meer energie ;)
Enne, bij dit soort doses maakt 3 mg. wel zeker uit! VOlgende keer doe ik 16....

Oke man, bedankt voor de info, echt heel erg bedankt :)
Nu weet ik weer iets meer..

:lesson:

/edit/

Nog een vraagje! haha

maar is 5MeO-DMT hetzelfde als YOPO? bij ons in de smartshop verkopen ze ook YOPO, en dat bevat ook DMT.. is dat dan 5MeO-DMT? :confused:

tsja

yopo bevat naast dmt en 5meo dmt ook nog eens bufotenine en waarschijnlijk ook nog een paar andere ongedefinieerde psychoactieve stoffen.
van wat ik over yopo gehoord heb, is t niet echt de moeite waard. je kan het altijd proberen, paar zaadjes branden, vermalen en dan snuiven. maar of het echt lekker is?
i have my doubts, maar heb et dan ook nog nooit geprobeerd...

hmm, ik zal er eens wat meer over vragen.. een vriend van me heeft dat gedaan, en die zei dat het juist wel de moeite waard was... dus ben wel benieuwd.. ff wat meer info vragen erover dan.

Retour