Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Ayahuasca

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion lukelaan
  • Date de début Date de début

lukelaan

Neurotransmetteur
Inscrit
12/5/04
Hallo,

Mijn vakantie wordt een tripvakantie(ouders zijn tijdje weg dus heb ik het rijk alleen)
Ik heb al een aantal tripmidden in gedachte, maar laatst heb ik een aantal dingen gehoord over Ayahuasca, wat ook hier verkocht wordt. Ik was van plan het Trippakket 1 uit te proberen.

Heeft iemand van jullie ervaring met dit middel? Werkt het redelijk? Wat zijn de bijwerkingen? Ik hoor het graag van jullie.
Alvast bedankt.

het is niet echt aan te raden om ayahuasca als party drug oid te gebruiken, en daarnaast is het ook geen beginnersdrug. weet je zeker dat je ayahuasca wil gaan gebruiken?

Ja ik weet zeker dat ik het wil proberen. En ik zal het zeker niet als party-drug gebruiken, maar gewoon thuis met vrienden. Wij zijn een beetje onze eigen geest aan het verkennen en we proberen de verschillende middelen uit. Ik heb gelezen dat Ayahuasca een mooie en bijzondere trip kan veroorzaken. Ik ben hier erg benieuwd naar.

Ayahuasca is iets wat heel erg onderschat wordt. Maar als je zeker weet dat je het aan kan, wens ik je heel veel plezier.

ok daar gaan we....
Waneer je ayahuasca hebt genomen ga je eerst helemaal leeg (van onder en van boven) vervolgens belandt je in een ruimte van metrische figuren. dan overweldigende angstgevoelens alles begint te bewegen je leeft als het ware midden in Alis in wonderland. dit is echt heftig maar ga er niet tegen in, go with the flow dan komt alles goed.
Als je dan weer rustig bent geworden kun je echt geweldig trippen op ayahuaska. veel succes. Experience

Retour