Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

aya try

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion forest
  • Date de début Date de début

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30/12/05
kheb een jogi, vriend van een vriendin en al volwassen, uitgedaagd een x een psychedelica met me te doen aangezien hij critisch was ertegenover, waar hij mee instemde. nu ben ik aan t uitzoken wat ik hem t beste kan voorschotelen, t word zn eerste keer namelijk.
vandaag, over een uurtje of vanavond ga k een ayahuasca trip met mimosa en peganum maken om te kijken of t geschikt is voor die dude. dit word tevens mijn eerste x aya.

forest a dit:
kheb een jogi, vriend van een vriendin en al volwassen, uitgedaagd een x een psychedelica met me te doen aangezien hij critisch was ertegenover, waar hij mee instemde. nu ben ik aan t uitzoken wat ik hem t beste kan voorschotelen, t word zn eerste keer namelijk.
vandaag, over een uurtje of vanavond ga k een ayahuasca trip met mimosa en peganum maken om te kijken of t geschikt is voor die dude. dit word tevens mijn eerste x aya.

NIce!

Vast een goede reis toegewenst en denk er aan dat je de mimosa niet te lang na de rue drinkt. Langer wachten dan een half uur en je hebt kans dat je de mimosa niet meer weg kunt krijgen en een paar uur misselijk bent ;)

mij lijkt ayahuasca erg intens voor een 1ste keer ?
maar dat kan ook aan mij liggen hoor
zoveel weet ik er nog niet van
ik ga binnekort iig een goede dosis paddestoelen ik heb tot nog toe niet meer dan 35 gram vers van een bepaalde soort gedaan
de volgende keer word ongeveer 70 gram denk ik waar ik een aantal koppen thee van wil zetten.. want in 1 keer opdrinken lijkt me geen goed plan aangezien het in 15 - 30 minuten BAM aanslaat :P
maar of dat vergelijkbaar is met ayahuasca weet ik niet
succes in iedere geval :D

Je kunt ayahuasca ook prima doseren. Zelfs een milde dosis mimosa kan al erg interessant en bevredigend zijn.

naar hoe azarius het voorschreef deed ik 10 gram mimosa, en 5 peganum. ookzodat als het wat was ik nog 10 gram mimosa voor de jogi overhad.
ik nam t om half 2, werd miselijk en moe, wat anders waarneming, maar na drie kwartier viel k in slaap, en werd net een 20 min geleden wakker. ben moe heeel rustig in mn geest, kleuren en waarneming iets paddo-achtig, maar niet zoals ik had gelezen op internet. zit nu in de bieb op internet omdat k het nog steeds niet in mn kamer heb. rare gewaarwording allemaal. maar had ik meer moeten nemen?

maar wel apart bereid neem ik aan:

Laat 3 tot 5 gram vermalen Peganum harmala zaadjes trekken in een laagje heet water. Doe hetzelfde met 9 gram Mimosa hostilis en doe daar wat citroen- of limoensap bij. Drink het Peganum harmala extract na het gezeefd te hebben. Drink 15 minuten later het mimosa mengsel.

(dit komt van Azarius)

Ik heb 20 gram mimosa gemaakt maar heb daar maar een kwart van op. Was een zeer interessante ervaring met mooie visuals.

PEST HEL;L EN VERDOEMENIS!!!!!

ik was de citroen/limoensap vergeten!!!!!!!!

met andere woorden het werkte niet ? en er is weer eens geld over de balk ?

nou, nadat ik in de bieb die post had gezet werd de trip wat heviger, heel apart, en niet plezant. een soort vervelende mediatieve staat en je zag de omgeving wat paddo-achtig. het deed me denken aan de HBW, maar dan lichter

Retour