Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Afsluiter van de vakantie.

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Anthrax
  • Date de début Date de début

Anthrax

Neurotransmetteur
Inscrit
21/8/05
Hey!

Ik zet mijn bericht in het nederlands omdat men engels niet zo goed is!

Ik ga volgende week waarschijnlijk bij een kameraad in de tent slapen, en we willen als afsluiter paddo's gebruiken (cubensis). Is dit veilig in een tent? We hebben geen "zitter" en voor hem zijn paddo's nieuw, ikzelf heb het al eens gedaan maar heb er niets van gevoeld (was een te lage dosering). Ik vrees niet voor een bad trip want ik ben een vrolijk persoon, maarja, je weet nooit waar de paddo's je heen voeren. We zijn ook van plan relaxende muziek mee in de tent te pakken (MP3 speler of radio op batterijen).

Ik heb al veel research gedaan en veel topics op dit forum gelezen. Nu is men vraag, is dit aan te raden? Of kunnen we misschien als alternatief Philosopher's stones gebruiken?

Mvg, Anthrax

why not?
zolang je je maar op je gemak voelt, zowel in de tent als met je vriend... dan maakt het eigenlijk niet uit of het bij je thuis is of ergens anders.
gewoon proberen storende elementen of paranoia-veroorzakende dingen uit te sluiten, dan zou het geen probleem moeten zijn.

happy tripping!

ohja, persoonlijk zou ik met cubensis beginnen, is ietsje makkelijker te verteren. (geestelijk)
zorg ook voor genoeg voedsel, voor de na-munchies :jump:

*fly high & dry*

Hèhè,

Ik hoop op een leerrijke en kleurrijke trip, ben benieuwd wat mijn geest en de paddo's mij te bieden hebben!

Mijn ervaring zal ik later posten!

Mvg, Anthrax :jester:

Zie misschien ook nog dat je je tent op een plaats zit die ge goed kunt vinden! Want ik heb al tochten van 3 uur ofzo ondernomen tijdens mijn trips :grin:. Zorg dat ge de omgeving wat kent want anders raakt ge zeker de weg kwijt :idontknow:. En ik zou toch wel wat gaan wandelen en niet de hele tijd in de tent blijven zitten. Mss om eens een joint te roken ofzo. Moest ge ook jointen roken.
Ik wens je een goede trip toe! groenten!

naar mijn weten zijn (lage dosies beginnen) philosopher stones voor first timers ook wel vrij geschikt ? omdat deze zogezegt niet zozeer in golven opkomen als gewone paddestoelen...anyway met truffels zelf heb ik nog geen ervaring.
kneem aan dat je wel gerust 25-30gram (cubensis) vers aankan als je de eerste keer niks voelde.

Zie misschien ook nog dat je je tent op een plaats zit die ge goed kunt vinden! Want ik heb al tochten van 3 uur ofzo ondernomen tijdens mijn trips :grin:. Zorg dat ge de omgeving wat kent want anders raakt ge zeker de weg kwijt :idontknow:. En ik zou toch wel wat gaan wandelen en niet de hele tijd in de tent blijven zitten. Mss om eens een joint te roken ofzo. Moest ge ook jointen roken.
Ik wens je een goede trip toe! groenten!

Ja, een joint gaan we ook nog roken, en de tent staat veilig in zijn hof :), het volgende hebben we besteld:

Psil. cubensis Freshbox 2x
Trancemix tea stick, yellow 1x
Passionflower mix tea stick, purple 2x
Supermix tea stick, red 1x

en genoeg voedsel achteraf als we de "munchies" hebben

We hadden in gedachten als de hemel snachts helder is in het gras te gaan liggen en naar de sterren/maan te kijken, maar wandelen kunnen we natuurlijk ook :p

Zoals ge ziet, we hebben alles voor ne zalige nacht

:dancing:

Mvg, Anthrax

Hmmmm.. als 't je eerste keer is zou ik niet meteen die passiebloem-joint erbij gaan roken, is namelijk een maoi. Je weet niet hoe je erop reageert en daarbij kan je het effect anders niet onderscheiden, ik bedoel pure paddo's vs. paddo's & maoi.
Just a thought... Weet niet wat er in die andere sticks zitten, lemmie sie: ok ook beide passiebloem.
Naja, er zal vast niets verkeerd gaan ofzo maar ik zou wel eventjes een tijdje wachten totdat je op je piek zit (oftewel plateau bereikt hebt.. tsjek dit )

Happy happy trippin in ieder geval! :high:

Mijn eerste keer paddo's was een thee van cubensis, passie bloem en yohimbe (nog een MAo remmer) en dat was de beste paddo trip die ik tot nu toe heb gehad. compleet met ego verlies en een out of body experience. en ik heb de hele tijd nergens last gehad van ook maar een beetje angst. maar het was wel een vrij heftige trip, ik kon bijvoorbeeld 2 uren niet meer lopen, gewoon omdat ik niet meer wist hoe dat moest :p en volgens vrienden die er bij waren had ik de heletijd een hoofd als van een hamster :p

I rest my case!

:lolwsign: mwooahahahahahaha :grin:

Als men bestelling voor woensdag aankomt dan gaat het door, want school begint donderdag terug, khoop dat het op tijd aankomt, anders hebk dikke pech :crying:

Hopelijk doet de pakjesdienst er niet te lang over want kwil niet dat alles om zeep is. Hopelijk komt mijn betaling morgen nog aan en versturen ze het morgen nog, anders hebk wel een probleem.

Das lastig... gelukig heb ik mijn afsluiter voor de vakantie hier al vast thuis liggen, een aantal acid blotters :grin: hmm ik moet alleen nog even weten waneer school weer begint voor mij :p

bah bah stomme school

hmm ik vind de school niet stom, ben blij dat ik dr weer naar toe kan, ik heb net 6 maandan in een fabriek moeten werken waar ik echt geen reet aan vond. alleen alle leuke middeltjes die ik met het geld kon kopen hebben me daar gehouden :grin: ik ben blij dat ik nu met dat werk kan ophouden.

ik heb 6 maand op mijn luie kloten gelegen dus tis echt wel van bah bah stomme school!

Het gaat niet door, die stom banken werken veel te traag, het pakje zal in de loop van de week wel aankomen, dan gaan ik en en men maat op "ons plekje" zitten, we hebben een plekje int bos dat aan het kanaal ligt, mooi plekje en uitzicht op het kanaal, dan gaan we volgende week zaterdag daar zitten (dan moet da pakje al aangekomen zijn), zal ook wel leuk worden, en tis overdag, dan zien we ook meer:p

Mvg

Ooik leuk tochv :alc:]

Godver wat ben ik droinken :lolwsign:

Pakje is aangekomen, maar tis verkeerd aangekomen (in een groentenwinkel :lolwsign:, maar morgen ga ik naar die winkel men pakje halen, tis eerder aangekomen dan ik had verwacht :grin:, morgen ga ik ze "consumeren", men ervaring zal ik later wel posten :p

Men bestelling is eindelijk aangekomen.

Bedankt Azarius!

(verslag volgt:p)

Retour